دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

برش و حکاکی لیزری انواع چرم

یکی دیگر از موارد استفاده دستگاه های برش و حکاکی لیزری، برش انواع چرم است.
این چرم‌ها برای ساخت کفش و کمربند، روکش مبلمان، کیف، تابلو، استفاده در دکوراسیون داخلی منازل، روی شلوار جین و اقسام لباس‌ها و همچنین در ساخت روکش ماشین‌ها و موراد زیادی کاربرد دارد. دستگاه‌های برش و حکاکی لیزری برای برش چرم، نیازی به ساخت قالب و اگوی خاصی  ندارند و می‌توانند برش‌هایی بسیار صاف و تمیز بر روی چرم و دیگر پارچه ها ایجاد می نمایند،
برش طرح‌های بسیار پیچیده و با سرعت بسیار زیاد از مزیت های دیگر استفاده از ماشین حکاکی و برش لیزری هستند. سرعت بالای برش توسط این دستگاه‌ها هنگامی بیشتر به چشم می‌آید که شما بخواهید چندین لایه چرم و پارچه را با هم برش بدهید اینجاست که با سرعت عملی که این دستگاه‌ها در انجام برش دارند شما را عملا در مدت زمان کوتاهی قادر خواهید بود خیلی از مواد خودتان را به راحتی برش بدهید.
این دستگاه‌ها نیازی به یک الگوی خاص ندارند و لازم نیست که برای هر نوع پارچه یا برشی قالب مخصوصی تهیه کنید. لبه‌های چرم و لباس و پارچه را بدون زدگی و کاملا صاف برش می‌دهند و کاری تمیز تحویل شما می‌دهند. و این موضوع به این دلیل است که ظرافت و دقت بالایی این دستگاه‌ها بسیار زیاد است.
شما می‌توانید توسط دستگاه‌های برش و حکاکی لیزری، طرح‌های زیبا و منحصر به فردی را روی کیف و لباس و کفش حکاکی و برش لیزری کنید حتی می‌توانید چهره فرد خاصی را بر روی این مواد برش و حکاکی لیزری کنید و به دیواربزنید و یا به عنوان هدیه‌ای ماندگار و متفاوت به دوستان و آشنایتان بدهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.