دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

فلزات و خدمات حکاکی لیزر

 ارائه سفارشات حکاکی لیزر فلزات

در این مطلب برای شما از ارائه ی خدمات لیزر گفته شده است و شما کاملا با این خدمات آشنا میشوید. در مورد  استفاده از دستگاه های لیزری  میتوان خدماتی را برروی فلزات به طور خاص انجام داد.می توان روی طیف وسیعی از مواد، عمل حکاکی لیزر یا مارک زنی را انجام داد. با این دستگاه ها می توان با عمق بسیار کم (چند صدم میلیمتر) بر روی بخشی از فلزات و آلیاژهای فلزی حکاکی نمود که در صنایع خودروسازی، تجهیزات بیمارستانی، سرویس های غذا خوری، صنایع طلا سازی، ماشین افزار ( قلاویز، مته، تیغ اره و …) مورد استفاده قرار می گیرد.شرکت لیزرست ارائه دهنده خدمات حکاکی لیزر آمادگی دارد تا بر اساس سفارشات رسیده از مشتریان گرامی، هتل ها و رستوران ها و کلیه مشاغلی که نیاز به ارائه خدمات حکاکی لیزر دارند. در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه اقدام به اجرای سفارشات آن ها و تحویل به مشتریان باشد.


خدمات حکاکی لیزراز نوع غیر فلزات

حکاکی با لیزر بسیار انعطاف پذیر است و می‌توان آن را تقریبا روی هر ماده و متریالی از جمله چوب، سرامیک و مواد آلی انجام داد.از جمله صنایع دیگری که در آن ها خدمات حکاکی لیزر کاربرد دارد صنایع دستی، چوب، کاغذ و شیشه و صنایع الکترونیک و سنگ و چرم و…است.

خدمات ارائه شده توسط دستگاه های حکاکی لیزری می توانند بر اساس نیاز های مشتریان شامل خدمات حکاکی لیزری صنعتی و نیمه صنعتی باشد . که متناسب با متریال و میزان کار کارشناسان و مشاوران مجموعه لیزرست اقتصادی ترین پیشنهاد را ارئه کرده و امادگی دارند تا متقاضیان را راهنمایی کنند 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.