دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

مناطق آب و هوایی برای سوله سازی

آشنایی با سوله سازی در اصفهان 

آیا شما با سوله سازی در اصفهان آشنا هستید و آیا میدانید که اصفهان از نظر سوله سازی برتر است ؟ قصد ما آشنایی شما با این مکان است. کسبو کار سوله سازی در این مکان اگر آشنا نباشید سخت و دشوار است .هدف از آشنایی شما با سوله سازی در استان اصفهان این است که  اگر شما در این استان یا شهرستان تاریخی فعالیت میکند با تهیه ی سوله ی خود دچار مشکل نشوید و بتوانید براحتی شرایطی برای پیشرفت خود و صنعت خود ایجاد کنید.

در شهر اصفهان براساس و مناطق مختلف آن براساس آب و هوا و محیط آن سازه ها و سوله  ها طراحی و مورد بررسی و به عمل می آید . با سوله آشنا هستید که یک سازه ایی فلزی در صنعت است که سقف شیب داری دارد و برای مکانهای مختلفی طراحی میشود .مثل باشگاهها ف سالنهای بزرگ، فروشگاهها و غیره انجام میشود. اصفهان جزء برترین سوله سازی ها در ایران است . در هر شهر اطراف اصفهان براساس آب و هوا سوله را میسازند .مثلا در قسمتهای برف خیز اصفهان ساخت سوله را براساس بارش برف ، زلزله ، و باد طراحی میکنند و باید در طراحی شیب سوله ها بیشتر و سوله سنگین تر باشد . توجه به این نکات در ساخت و نصب سوله در اصفهان مهم و ضروری است.

 

 قسمت شرقی اصفهان در ساخت سوله چگونه است؟

با اطلاعاتی که از سوله و سوله سازی بدست آوردیم فهمیدیم که سوله و ساخت آن در مکانهای مختلفی متفاوت است .بنابراین افراد متخص آن باید به امکانات مورد نیاز در ساخت سوله و آن هم سوله سازی در اصفهان توجه کنند . در قسمتهای شرقی اصفهان یعنی شهرهای شرقی ، آنها در مناطق کویری هستند ، پس بارش برف و بارندگی خیلی کم و محدود است بنابراین طراحی سوله توسط متخصصین به صورت سبک و با شیب کم در حدود پانزده درصد و ده درصد اجرا میشود . اما در مناطق برفی شیب بیشتره مثل بیست درصد یا بیست و پنج درصد است. در قسمتهای  مرکزی شهرهای اصفهان این مناطق بارش متوسطه مثل تیران ، شهرضا ،کوهپایه ، خمینی شهر  و... در این مناطق شیب ملایمی را برای طراحی سوله استفاده میکنند . پس رعایت این نکات ضروری و الزامی است .برای دریافت اطلاعات دقیق درباره سوله های دست دوم در اصفهان میتوانید به سایت ما سر بزنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.