دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

برش و حکاکی لیزری کارت

  میتوان از دستگاه برش و حکاکی لیزری  برای ساخت کارت ویزیت  استفاده کرد این روش کاملا جدید می باشد  و باعث ایجاد طرح هایی متنوع می شود. طراحی انواع کارت عروسی، کارت تبریک، کارت دعوت با استفاده از ماشین برش و حکاکی چوب، MDF، پلکسی و مقوا و یا حتی فلز، قابل اجرا می باشد. با استفاده از دستگاه لیزر برش و حکاکی می توان انواع کارت ها را با طرح های زیبا و متنوع طراحی و حک کرد. 

  • ساخت انواع کارت ویزیت و یا عروسی با چوب یا MDF (برش و حکاکی لیزری)
  • ساخت انواع کارت ویزیت و دعوت با پلکسی (دستگاه حکاکی و برش لیزری)
  • ساخت کارت ویزیت با مقوا (برش و حکاکی لیزری)
  • ساخت کارت ویزیت با لمینت یا مولتی استایل (حکاکی برش و لیزری)
  • ساخت کارت ویزیت با ورقه های نازک آلومینیومی (برش و حکاکی لیزری)

 از مزایای استفاده از لیزر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای قابلیت برش طرح‌های پیچیده
  • همراه با ظرافت و دقت بالای برش و حکاکی
  • داشتن کمترین میزان ضایعات در اتمام کار نسبت به روش های دیگر
  • سرعت و سهولت تبدیل طرح برش و حکاکی به محصول نهایی
  • لبه های صاف برش

برش و حکاکی لیزری انواع چرم

یکی دیگر از موارد استفاده دستگاه های برش و حکاکی لیزری، برش انواع چرم است.
این چرم‌ها برای ساخت کفش و کمربند، روکش مبلمان، کیف، تابلو، استفاده در دکوراسیون داخلی منازل، روی شلوار جین و اقسام لباس‌ها و همچنین در ساخت روکش ماشین‌ها و موراد زیادی کاربرد دارد. دستگاه‌های برش و حکاکی لیزری برای برش چرم، نیازی به ساخت قالب و اگوی خاصی  ندارند و می‌توانند برش‌هایی بسیار صاف و تمیز بر روی چرم و دیگر پارچه ها ایجاد می نمایند،
برش طرح‌های بسیار پیچیده و با سرعت بسیار زیاد از مزیت های دیگر استفاده از ماشین حکاکی و برش لیزری هستند. سرعت بالای برش توسط این دستگاه‌ها هنگامی بیشتر به چشم می‌آید که شما بخواهید چندین لایه چرم و پارچه را با هم برش بدهید اینجاست که با سرعت عملی که این دستگاه‌ها در انجام برش دارند شما را عملا در مدت زمان کوتاهی قادر خواهید بود خیلی از مواد خودتان را به راحتی برش بدهید.
این دستگاه‌ها نیازی به یک الگوی خاص ندارند و لازم نیست که برای هر نوع پارچه یا برشی قالب مخصوصی تهیه کنید. لبه‌های چرم و لباس و پارچه را بدون زدگی و کاملا صاف برش می‌دهند و کاری تمیز تحویل شما می‌دهند. و این موضوع به این دلیل است که ظرافت و دقت بالایی این دستگاه‌ها بسیار زیاد است.
شما می‌توانید توسط دستگاه‌های برش و حکاکی لیزری، طرح‌های زیبا و منحصر به فردی را روی کیف و لباس و کفش حکاکی و برش لیزری کنید حتی می‌توانید چهره فرد خاصی را بر روی این مواد برش و حکاکی لیزری کنید و به دیواربزنید و یا به عنوان هدیه‌ای ماندگار و متفاوت به دوستان و آشنایتان بدهید.

ساخت کارت عروسی، جعبه کادو با دستگاه لیزر

حکاکی و برش لیزر کارت عروسی

در روش های سنتی برای برش طرح های پیچیده بر روی کاغذ و مقوا و ساخت محصولاتی مانند کارت تبریک ، کارت عروسی، جعبه کادو و … ، از قیچی یا قالب های  فلزی که محدودیت در طرح دارند استفاده می شود که این موضوع دردسر های خودش را دارد و برای هر طرح جدیدی که به بازار می آید باعد سفارش یک قالب جدید را بدیم که این خود یک کار زمان بر می باشد و  برش تعداد معدودی ورقه کاغذ یا مقوا برای ساخت جعبه کادو یا غیره ، به صرفه نمی باشد. در صورت استفاده از قیچی ، سرعت کار پایین است و نمی توان کاغذ و مقوا را به صورت ظریفی برش داد.  برش تعداد معدودی ورقه کاغذ یا مقوا برای ساخت جعبه کادو یا غیره ، به صرفه نمی باشد.

دستگاه‌های لیزر توانایی برش هر گونه کاغذ و مقوا را با ظرافت بالا دارد و به خاطر سهولت تبدیل طرح برش به محصول برش خورده ، امکان تولید تعداد معدودی محصول (جعبه کادو یا هر محصول کاغذی یا مقوایی دیگر) نیز وجود دارد به گونه ای که طرح های پیچیده بسته بندی برای تعداد محدودی بسته را می توان با استفاده از دستگاه های برش لیزری با قیمت مناسب تهیه نمود.
امروزه برای حکاکی و برش کارت عروسی از دستگاه های حکاکی برش لیزری استفاده میشود. منظور از چاپ لیزر ، برش و حکاکی لیزری کارت توسط لیزر است. ساخت کارت های عروسی چوبی ، مقوایی و کاغذی در شکل های جدید چندی است در بازار ایران رواج پیدا کرده است .

مزایای برش لیزری کاغذ و مقوا به شرح زیر هستند:

– قابلیت برش طرح‌های پیچیده
– ظرافت و دقت بالای برش
– کمترین میزان ضایعات در اتمام کار
– سرعت و سهولت تبدیل طرح برش به محصول نهایی
– عدم تولید ذره های کاغذ در محل برش خورده – لبه های صاف برش
مواد قابل اجرا:
MDF و چوب
کاغذ و مقوا
پلکسی
مولتی استایل

مزایای کارت های عروسی ساخته شده با لیزر :

• چشمگیر و متمایز بودن کارت های عروسی
• ظرافت بالای حکاکی
• امکان تولید حتی یک کارت برای نمونه و جلب رضایت مشتری
• بدون استفاده از مواد مصرفی (جوهر و …)

دستگاه های لیزر علاوه بر برش ، می توانند محصولاتی مانند جعبه کادو را حکاکی کنند و طرح های زیبا یا نام تولید کننده را بر روی کاغذ و مقوا درج نمایند.

  • به طور کلی ، موارد کاربرد لیزر برای برش کاغذ و مقوا عبارتند از:
  •   ساخت جعبه در تیراژ محدود
  •   ساخت محصولات کاغذی و مقوایی تزیینی در تیراژ محدود
  •   ساخت محصولات کاغذی و مقوایی در ابعاد بزرگ
  • ساخت محصولات کاغذی و تزیینی با طرح های ظریف و پیچیده (مانند کارت عروسی)

اجرای امور تبلیغاتی با دستگاه حکاکی برش لیزری

دستگاه حکاکی و برش لیزری در تبلیغات ، تابلو سازی ،کارت ویزیت ، کارت عروسی و… با جنس های مختلف قابل استفاده است . می توان طرح ها را روی انواع سطوح از جمله چوب . مقوا . مولتی استایل .پارچه و … اجرا کرد و در آخر آنها را با هم کلاژ کرده و کارت های زیبایی خلق کرد.
یکی دیگر از کاربردهای دستگاه های حکاکی برش لیزری ، درصنعت چاپ ، تبلیغات و بازاریابی میباشد. برای انجام برش یا حکاکی کافی است که طرح کامپیوتری آن آماده شده و سپس روی جنس مورد نظر برش یا حکاکی انجام شود.
موارد متعارفی که از دستگاه های حکاکی لیزری برای هدایای تبلیغاتی استفاده میشود عبارتند از: حکاکی خودکار ، حکاکی جا کلیدی ، حکاکی جاسوئیچی ، حکاکی ساعت ، حکاکی ماشین حساب ، حکاکی ماوس پد ، حکاکی جعبه ، حکاکی لیوان و غیره…
یکی دیگر از موارد استفاده از لیزر ، ساخت تابلو های لیزری (طرح نور) است. در این تابلو ها ، معمولا متن یا آرمی بر روی پلکسی گلاس شفاف حکاکی شده و با LED های قرمز یا سایر رنگ¬ها نوردهی می¬شود به صورتی که آرم یا متن درخشانی در تابلو دیده می¬شود.
برش لیزری برای ساخت ویترین یا غرفه های نمایشگاهی و یا تابلو های راهنمای ورودی ساختمان و طبقات از موادی مانند پلکسی گلاس ، یکی دیگر از کاربردهای لیزر در صنعت تبلیغات و بازاریابی است و توسط حکاکی های متنوع می توانیم یک تبلیغات خلاقانه را برای کسب و کارمان اجرا نماییم و توجه مشتریان را به خودمان جلب کنیم . تابلو هایی که اصطلاحا لیزری نامیده میشوند و با استفاده از قطعات پلکسی گلاس ساخته میشوند ، کاربرد زیادی در اماکن اداری و نمایشگاهی پیدا کرده اند.

با دستگاه های لیزر می توان روی انواع سطوح طرح های محتلف را اجرا کرد.
برای این کار نیاز به کمی خلاقیت است تا بتوان کارهای جدیدی را ارائه داد .
همچنین برای تولید کارت های ویزیت خاص و سفارشی می توان از دستگاه های حکاکی و برش لیزر استفاده کرد.

کاربرد لیزر در چرم

برش و حکاکی چرم یکی از کاربردهای لیزر است که توانسته به  تولید کنندگان لباس و کیف و کفش یاری رساند . در حکاکی و برش لیزری این امکان وجود دارد تا انواع طرح های مختلف بدون محدودیت بر روی چرم به اجرا درآید.

دستگاه های حکاکی و برش لیزری ، در صنعت چرم و به منظور ساخت کفش ، کمربند ، برای حکاکی و برش چرم روکش مبلمان ، کیف ، ساخت تابلو ، دکوراسیون داخلی ، شلوار جین و انواع لباس ، روکش اتومبیل و … از دستگاه های حکاکی برش لیزری استفاده می شود. مزیت دستگاه حکاکی برش لیزری این است که می تواند چند لایه چرم را روی هم برش دهد بدون اینکه احتیاج به قالب داشته باشیم. همچنین عمل برش بسیار صاف و تمیز و بدون هیچ خطایی انجام می شود.
با استفاده از دستگاه لیزر می توان طرح های بسیار پیچیده و ظریف را روی چرم حکاکی نمود همچنین بسیار کاربردی برای این دستگاه ها حکاکی رویه های کفش چرم است. در حال حاضر تنها با استفاده از قالب های فلزی می توان روی محصولات مذکور حکاکی نمود که این حکاکی معمولا نام یا لوگوی تولید کننده است. اما با استفاده از لیزر می توان انواع طرح های پیچیده را بر روی چرم حکاکی نمود . امکان حکاکی به صورت سوزاندن و لایه برداری بسیار ظریف بر روی مصنوعات چرمی می باشد که تغییر رنگ در آن ها مشهود است.
از مزیت های دیگر دستگاه های حکاکی برش لیزری در صنعت چرم و پارچه موارد زیر می باشد :
-امکان برش طرح های بسیار پیچیده
-سرعت و سادگی تبدیل طرح اولیه برش به محصول نهایی
-سرعت بالای برش به خاطر امکان برش همزمان چندین لایه چرم و پارچه
-دیگر به الگو ی قالب ثابت برای برش چرم نیازی نیست
-لبه های برش خورده صاف و بدون زدگی
-امکان برش با دقت و ظرافت بالا

کاربردها

حکاکی هدایای تبلیغاتی چرمی و شبه چرمی و گالینگور .
حکاکی برروی انواع سررسید و فولدرهای چرم و جیر.
حکاکی رویه کمربند، کیف ،کفش و … .
حکاکی آرم و نوشته بر روی هدایای چرمی.
ساخت انواع رویه کفش ها ، صندل ها و … ساخت انواع کفی و ایجاد برند
برش و حکاکی کمربند ، حکاکی و سورا خ کاری روی آن و ایجاد برند
برش و حکاکی روکش مبلمان با سرعت عالی
برش و حکاکی تمام قسمتهای روکش صندلی خودرو
برش و حکاکی لباس چرمی طبق الگوی طراحی شده با دقت بسیار بالا
برش و حکاکی انواع دستکش