دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

آشنایی با دستگاه برش لیزر فیبری

سوالاتی در مورد دستگاه برش لیزر فیبری

دستگاه برش لیزری

این روزها سوالات زیادی را در رابطه دستگاه برش لیزری فیبری از سمت مشتریان خود دریافت می نماییم. به همین سبب در این مقاله سوالات متدوال که در این مورد وجود دارد را با هم مرور خواهیم کرد.

انتخاب دستگاه برش لیزر فیبری

اولا، باید ماده و اندازه  آن را به دقت تعیین کنید. شما می توانید از مهندسان موجود کمک بگیرید.  ثانیا باید حداکثر ضخامتی که قصد برش دارید را تعیین نمایید. زیرا قدرت لیزر به ضخامت ماده بستگی خواهد داشت. در نهایت باید توجه ویژه ای بر روی عملکرد دستگاه برش لیزر فیبری داشته باشید.  اجزای ماشین برش لیزری مناسب باید با دقت بالا انتخاب شود و تنظیم گردد. قیمت های مختلف باعث می شود دستگاه شما کیفیت متفاوتی داشته باشد.

از کجا می توان یک دستگاه برش لیزر فیبری مناسب تهیه کرد؟
حکاکی لیزر
تعمیرات دستگاه لیزر
دستگاه برش و حکاکی

دستگاه برش لیزر فیبری چیست؟

برش لیزری فرایندی است که از لیزر برای برش مواد استفاده می کند و عموما در فرایندهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد اما امروزه این فرایند در مدارس، کسب وکارهای کوچک و مراکز سرگرمی نیز رایج شده است.به خاطر دقت بالا،  طول عمر بیشتر و مقرون به صرفه بودن  دستگاه های برش لیزری فیبری، این موارد جایگزین دستگاه هایی همچون YAGGو پلاسما شده است.

دستگاه برش لیزری فیبری چه کاری می تواند انجام دهد؟

دستگاه برش لیزری فیبری را می توان به طور گسترده در برش ورقه های فلزی، تولید کلید برق،صنایع هوافضا،  صنعت مواد غذایی،صنعت منسوجات، صنایع مهندسی، تولید لوکوموتیو، صنایع تولید لوام خانگی؛ دکوراسیون منزل و غیره مورد استفاده قرار داد.

کاربرد های دستگاه لیزر
ماده۳۰۰w۵۰۰w۷۵۰w۱۰۰۰w۲۰۰۰wفولاد ضد زنگ۲mm۳mm۴mm۴mm۶mmورقه های کربنی۳mm۶mm۸mm۱۰mm۲۰mm



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.