دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

کاربرد های برش و حکاکی لیزری

دستگاه های لیزر این توانایی را دارند که کار  برش و حکاکی لیزری روی انواع متریال ها را انجام دهندو به صورتی که ما در اینجا می توانیم کاربرد های این دستگاه را برای شما شرح دهیم.
ماشین برش و حکاکی  برای ساخت انواع وسایل تزئینی به کار میرود از قبیل ساخت انواع آلبوم و قاب عکس ، جعبه برای  ساخت آلبوم های  شیک و زیبا. به دلیل کیفیت بالای  دستگاه های لیزر برش و حکاکی ، تولید کنندگان این ماشین ها  را نسبت به دستگاه های قبلی برتر و بهتر می دانند.سرعت بالای این دستگاه ها برای کارهای ظریف مناسب است.  و  این کار با بالاترین کیفیت  صورت می پذیرد. و همچنین می توان در مدت زمان کوتاهی کارهای تیراژ را به بهترین نحو اجراکرد.
 از آنجایی که برش دستگاه حکاکی و برش لیزری بسیار  دقیق  است و همچنین با ظرافت این کار را انجام می پذیرد از این رو برای تولید وسایل تزیینی بسیار مفید است. زیرا به دلیل سرعت بالایی که در اجرا دارد می تواند در تولید، نقش به سزایی در تیراژ داشته باشد . از جمله خدمات برش لیزری ، برش چرم است که می توان برای ساخت انواع رو میزی از آن استفاده کرد.
برش چرم در رنگهای متنوع و مونتاژ آنها به یکدیگر طرح های خاصی را به وجود می آورند.
از دیگر قابلیت های دستگاه های لیزر ساخت وسایل تزیینی است مانند  جعبه دستمال کاغذی با سطل زباله سِت آن است. تنوع طرح ها ی این وسایل زیاد است به صورتی که می توان با مونتاژ دو جنس ، کار را زیباتر کرد و حتی روی جعبه، حکاکی و یا نگین کاری انجام داد.
 برای استفاده از دستگاه های لیزر  طرح مورد نظر را در یک برنامه دو بعدی میکشند و سپس آن را به نرم افزار لیزر آورده و روی جنس مورد نظر دستور حکاکی و یا برش را می فرستند.
سرعت بالا و ظرافت این دستگاه ها  دلیل محبوبیت  بالای آن هاست  به طوری که تولید کنندگان در کنار دستگاهای قبلی خود، خواستار استفاده از ماشین های لیزر هستند.چراکه این دستگاه ها در مقاسه با دستگاه های  قدیمی درصد خطا ی به صفر رسیده و پیچیده ترین طرح ها را در زمان کمی قابل اجراست.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.